KTO & ENQUÊTE
Om meer inzicht te krijgen in uw doelgroep is een telefonisch klanttevredenheidsonderzoek (KTO) of enquête een uiterst efficiënte en effectieve manier. Wij hebben alles in huis om uw klantenonderzoek met hoogstaande kwaliteit voor u uitvoeren. Met een KTO of enquête ontdekt u hoe tevreden uw klanten zijn en welke ervaringen zij hebben betreffende uw assortiment, product, dienst of service. Wij verzamelen deze feedback zodat u meer grip krijgt op klantbeleving. Call-4us.nl zorgt voor een hoge respons. U ontvangt een helder rapport met waardevolle resultaten.
Wat maakt een klanttevredenheidsonderzoek of enquête succesvol?
Pas als u op basis van de resultaten concreet antwoord krijgt op al uw vragen heeft een telefonisch klanttevredenheidsonderzoek of enquête echt succes. Het is daarom belangrijk om scherp te stellen welk doel u wilt bereiken. Call-4us.nl denkt met u mee en helpt proactief met het opstellen van een vragenlijst die duidelijke antwoorden zal opleveren.
Elke medewerker die wordt ingezet voor uw klantenonderzoek krijgt een speciale training. Daarnaast zetten wij een geavanceerde systeem in om op efficiënte wijze contact op te nemen met uw klanten. Wij spreken uw klanten aan met een neutrale en vriendelijke toon die past bij de stijl van uw organisatie. Deze persoonlijke benadering zal er niet alleen voor zorgen dat u eerlijk antwoord krijgt op uw vragen, maar ook dat uw klanten zich gedurende het gesprek gehoord en gewaardeerd voelen.
De planning van uw telefonische marktonderzoek
Afhankelijk van de grootte van uw adressenbestand is het voor een representatief beeld van uw doelgroep en voor het behalen van betrouwbare resultaten vaak noodzakelijk om een groot aantal klanten te benaderen. Het aantal benodigde respondenten is één van de bepalende factoren voor de planning die we voorafgaand maken.
Bij een langdurend klanttevredenheidsonderzoek is het uiteraard mogelijk om naast een eindrapportage met de behaalde resultaten ook tussentijdse rapportages te ontvangen. Zo blijft u volledig op de hoogte van de voortgang en kunt u indien nodig de vragenlijst nog verder aanscherpen.
De voordelen van het uitbesteden van een KTO of enquête
Informeer naar de mogelijkheden
Wij nodigen u graag uit voor een vrijblijvend gesprek. Heeft uw organisatie de opzet van uw klanttevredenheidsonderzoek of enquête nog niet helemaal uitgewerkt? Geen punt! Wij zijn juist het liefst aan het begin van het traject betrokken bij uw idee. Call-4us.nl denkt met u mee.